Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Bentley CONTINENTAL kabriolet (3W_, 394) 6.0 GTC Speed AWD (2014.05-2016.05) 635km » 10057K original imperium
wybrany samochód: 
Bentley Continental Kabriolet (3w_, 394) 6.0 Gtc Speed Awd (2014.05-2016.05) 635km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10057K ORIGINAL IMPERIUM

10057K Zestaw koła pasowego, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10057K

Status produktu: na żądanie
dla numeru OE0515T3
Numer komponentu2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Ilość żeber5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]158
Masa [g]1990
Średnica zewnętrzna 2 [mm]153
Średnica wewnętrzna [mm]30
Szerokość 1 [mm]33,2
Szerokość 2 [mm]27,2
nr EAN8039683491968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10057K ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2 1.4D-2.0D 09.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      9654961080
CITROËN      0515T3
CITROËN      515T3
FIAT      9654961080
FORD      1690296
FORD      AV6Q6B319AA
LANCIA      9654961080
MAZDA      Y66211401
PEUGEOT      0515T3
PEUGEOT      515T3
VOLVO      31330083

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10057K ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10057K ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.