Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10333 original imperium

Koło pasowe, wał korbowy 10333 ORIGINAL IMPERIUM

10333 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10333

Ilość żeber 5
Masa [g] 2145
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 176,9
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 169,4
Średnica wewnętrzna [mm] 30,5
Szerokość 1 [mm] 33,8
nr EAN 8036011455241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10333 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, INSIGNIA A, ZAFIRA C, SAAB 9-5 2.0D 07.08-

Koło pasowe, wał korbowy 10333 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 10333 producenta ORIGINAL IMPERIUM

OPEL

55563401, 55586935, 614193, 614487

SAAB

55563401, 55586935

numery OEM:
OPEL      55563401
OPEL      55586935
OPEL      614193
OPEL      614487
SAAB      55563401
SAAB      55586935
VAUXHALL      55586935

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10333 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10333 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.