Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 2153 original imperium

Poduszka silnika 2153 ORIGINAL IMPERIUM

2153 Poduszka silnika ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 2153
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
3/5 (13 ocen)
numer części:

2153

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z przodu
Masa [g] 285
Strona zabudowy z tyłu
Materiał Metal
Strona zabudowy po stronie silnika
Kształt okrągły
Średnica wewnętrzna [mm] 10,3
średnica zewnętrzna [mm] 65,5
Długość [mm] 39,7
Długość całkowita [mm] 53,8
nr EAN 8033989005423

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 2153 ORIGINAL IMPERIUM

Wkład poduszki silnika L dół/z tyłu 65,5 10,3 guma / metal pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15, C15/MINIVAN, C4, C4 I, SAXO, XM, XSARA, ZX, PEUGEOT 106 I 1.0-Electric 10.82-

Poduszka silnika 2153 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Poduszka silnika 2153 producenta ORIGINAL IMPERIUM

CITROËN

180756, 180757, 1807L4, 1807P0, 1807P4, 1807P5, 1807Y9, 1807Z0, 184469, 97523179

PEUGEOT

180756, 180757, 1807L4, 1807P0, 1807P4, 1807P5, 1807Y9, 1807Z0, 184469, 97523179

numery OEM:
CITROËN      180756
CITROËN      180757
CITROËN      1807L4
CITROËN      1807P0
CITROËN      1807P4
CITROËN      1807P5
CITROËN      1807Y9
CITROËN      1807Z0
CITROËN      184469
CITROËN      97523179
PEUGEOT      180756
PEUGEOT      180757
PEUGEOT      1807L4
PEUGEOT      1807P0
PEUGEOT      1807P4
PEUGEOT      1807P5
PEUGEOT      1807Y9
PEUGEOT      1807Z0
PEUGEOT      184469
PEUGEOT      97523179

Zastosowanie Poduszka silnika 2153 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 2153 ORIGINAL IMPERIUM:

Krzysztof, Zadworna
2022-03-17
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Yevhen, Mirachowo
2023-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Dorohusk
2022-04-02
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Zadworna
2022-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ewaryst, Warszawa
2023-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ewaryst, Warszawa
2023-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Zadworna
2022-12-18
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-03-17
 1/5
poduszka wytrzymała 1.5 miesiąca ,wylał się z niej olej .fatalna jakość.
Krzysztof, Zadworna
2022-12-18
 1/5
Produkt zerowej jakości. Ostrzegam przed kupnem. Nie polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-02-01
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Marcin, Izabelin
2025-05-28
 5/5
Zgodnie z opisem
Krzysztof, Zadworna
2022-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Zadworna
2022-12-18
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.