Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » EM2210 quinton

Łożyskowanie silnika EM2210 QUINTON

EM2210 Łożyskowanie silnika QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

EM2210

producent:

QUINTON

Rodzaj mocowania:Poduszka gumowa
średnica 1 [mm]:65
średnica 2 [mm]:53,5
średnica 3 [mm]:40
średnica 4 [mm]:10
Rodzaj koprusu:bez obudowy

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie silnika EM2210 QUINTON

numery OEM:
CITROËN      1807 47
CITROËN      1807 56
CITROËN      1807 57*
CITROËN      1807 CQ*
CITROËN      1807 L4*
CITROËN      1807 P0*
CITROËN      1807 P5*
CITROËN      1807 Y9*
CITROËN      1807.47
CITROËN      180747
CITROËN      1844 52*
CITROËN      1844 54*
CITROËN      1844 69
CITROËN      1844.54
CITROËN      184454
PEUGEOT      1807 47
PEUGEOT      1807 56
PEUGEOT      1807 57*
PEUGEOT      1807 CQ*
PEUGEOT      1807 G0*
PEUGEOT      1807 L4*
PEUGEOT      1807 P0*
PEUGEOT      1807 P5*
PEUGEOT      1807 Y9*
PEUGEOT      1807 Z0*
PEUGEOT      1807.47
PEUGEOT      1807.57
PEUGEOT      180747
PEUGEOT      180757
PEUGEOT      1844 52*
PEUGEOT      1844 54*
PEUGEOT      1844 69
PEUGEOT      1844.54
PEUGEOT      184454

Zastosowanie Łożyskowanie silnika EM2210 QUINTON w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.