Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 25937 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25937 ORIGINAL IMPERIUM

25937 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25937

Masa [g] 205
Wymagana ilość 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Strona zabudowy z obu stron
Specyfikacja IMPERGOM bearing
Materiał Odlew aluminiowy
dla numeru OE 0344503
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość [mm] 33
Średnica wewnętrzna [mm] 75
średnica zewnętrzna [mm] 109,5
nr EAN 8033989067605

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25937 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CADILLAC BLS; FIAT CROMA, CROMA/KOMBI; OPEL ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.2-3.2 04.02-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51755689
FIAT      51755689
LANCIA      51755689
OPEL      0344503
OPEL      0344625
OPEL      0344665
OPEL      09191181
OPEL      13270705
OPEL      344503
OPEL      344625
OPEL      344665
OPEL      9191181
OPEL      93191295
SAAB      9191181
VAUXHALL      09191181
VAUXHALL      13270705
VAUXHALL      93191295
CADILLAC      9191191

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25937 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 25937 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).