Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » MK342 monroe

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 MONROE

MK342 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK342
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342
MK342
monroe MK342 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 monroe
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

MK342

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,200
Długość opakowania [cm] 14
Szerokość opakowania [cm] 4,4
Wysokość opakowania [cm] 14,5
nr EAN 5412096439520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 MONROE

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FIAT CROMA, CROMA/KOMBI, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B 1.2-3.2 04.02-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 producenta MONROE

SAAB

9191181

FIAT

51755689

OPEL

13270705, 344503, 344625, 344665, 9191181, 93191295

numery OEM:
FIAT      51755689
OPEL      13270705
OPEL      344503
OPEL      344625
OPEL      344665
OPEL      9191181
OPEL      93191295
SAAB      9191181
VAUXHALL      13270705
VAUXHALL      9191181
VAUXHALL      93191295

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK342 MONROE:

Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Pruszków
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).