Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 27497 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 27497 ORIGINAL IMPERIUM

27497 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

27497

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Masa [g] 437
Specyfikacja IMPERGOM bearing
Strona zabudowy Oś przednia
Numer komponentu 2
nr EAN 8033989081137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 27497 ORIGINAL IMPERIUM

Podkładka sprężyny zawieszenia przód pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.5D 07.87-10.01
numery OEM:
ALFA ROMEO      60806394
ALFA ROMEO      60806398
ALFA ROMEO      7601502
ALFA ROMEO      7602150
ALFA ROMEO      7714789
FIAT      60806394
FIAT      60806398
FIAT      7601502
FIAT      7602150
FIAT      7714789
LANCIA      60806394
LANCIA      60806398
LANCIA      7601502
LANCIA      7602150
LANCIA      7714789

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 27497 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 27497 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).