Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 70 54 0009 swag autoteile gmbh

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 70 54 0009 SWAG Autoteile GmbH

70 54 0009 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70 54 0009

Grubość [mm] 48,0
Średnica wewnętrzna [mm] 84,0
średnica zewnętrzna [mm] 128,5
Materiał Tworzywo sztuczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,31
nr EAN 4044688120700

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 70 54 0009 SWAG Autoteile GmbH

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.5D 07.87-10.01
numery OEM:
ALFA ROMEO      60806398
ALFA ROMEO      7601502
FIAT      60806398
FIAT      7601502
LANCIA      60806398
LANCIA      7601502
zamienniki:
87-104-L
brak
BOGE
27266/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
27497/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
JSL136
brak
TRW
27557
brak
ORIGINAL IMPERIUM
27557/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
27558
brak
ORIGINAL IMPERIUM
80003827
brak
CORTECO
200014
brak
HUTCHINSON
L15908
brak
MONROE
FL2904-J
brak
KAWE
AL-SB-9686
brak
MOOG
FI-SB-9693
brak
MOOG
FI-SB-9694
brak
MOOG
8500 15908
brak
KAWE
518963
brak
GSP

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 70 54 0009 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 70 54 0009 SWAG Autoteile GmbH:

2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).