Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 (2000.06-2006.07) 139km » 27852 original imperium
wybrany samochód: 
Hyundai Elantra Iii (xd) 2.0 (2000.06-2006.07) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 27852 ORIGINAL IMPERIUM

27852 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

27852

Status produktu: Normalny
Masa [g]1526
Wersja14 Q.
Strona zabudowyOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Strona zabudowyz lewej
nr EAN8033989084176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 27852 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-04.02
numery OEM:
ALFA ROMEO      1307241080
ALFA ROMEO      1323165080
CITROËN      503818
CITROËN      503841
CITROËN      503872
FIAT      1307241080
FIAT      1323165080
LANCIA      1307241080
LANCIA      1323165080
PEUGEOT      503818
PEUGEOT      503841
PEUGEOT      503872

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 27852 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 27852 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).