Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 30641 original imperium

Zestaw osłon, wał napędowy 30641 ORIGINAL IMPERIUM

30641 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

30641

Masa [g] 260
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
nr EAN 8033989108971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 30641 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 25/64) (dł.94) (kpl.) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 2.0-4.9 01.68-06.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1153500937
MERCEDES-BENZ      1153501037
MERCEDES-BENZ      1165860035
MERCEDES-BENZ      1233500037
MERCEDES-BENZ      1263500137
MERCEDES-BENZ      A1153500937
MERCEDES-BENZ      A1153501037
MERCEDES-BENZ      A1165860035
MERCEDES-BENZ      A1233500037
MERCEDES-BENZ      A1263500137

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 30641 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 30641 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.