Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 32295 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32295 ORIGINAL IMPERIUM

32295 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32295

Specyfikacja INA bearing
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 65
Grubość [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 45
nr EAN 8033989119878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32295 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI 80 B3, A1, A3, A4 B5, A6 C4, CABRIOLET B3, TT; CHEVROLET AVEO / KALOS; FORD GALAXY I, TRANSIT; SEAT ALHAMBRA, AROSA 0.6-Electric 08.84-
numery OEM:
AUDI      1J0412249
AUDI      357412249
AUDI      357412249A
AUDI      6R0412249
FORD      1102592
FORD      7201592
FORD      7201688
FORD      95VW3K099AA
FORD      95VW3K099AB
SEAT      1J0412249
SEAT      357412249
SEAT      357412249A
SEAT      6R0412249
SKODA      1J0412249
SKODA      357412249
SKODA      357412249A
SKODA      6R0412249
VOLKSWAGEN      1J0412249
VOLKSWAGEN      357412249
VOLKSWAGEN      357412249A
VOLKSWAGEN      6R0412249
SMART      4503300051

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32295 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 32295 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).