Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 9005352 sasic

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 9005352 SASIC

9005352 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SASIC
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

9005352

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 1J0412249
nr EAN 3660872331434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 9005352 SASIC

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A1, A3, TT; CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ; FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA IV 0.8-Electric 02.88-
numery OEM:
AUDI      1J0412249
FORD      1102592
FORD      7201688
SEAT      1J0412249
SKODA      1J0412249
VOLKSWAGEN      1J0412249

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 9005352 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 9005352 SASIC:

2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Jest ok
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).