Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 32474/TE original imperium

Osłona, wał napędowy 32474/TE ORIGINAL IMPERIUM

32474/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

32474/TE

Masa [g] 96
Wysokość [mm] 125
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Wymagana ilość 2
Średnica 1 [mm] 27
Średnica 2 [mm] 89
nr EAN 8048678581911

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 32474/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 27/89) (dł.125) pasuje do: MERCEDES GL (X166), GLE (C292), GLE (W166), GLS (X166), M (W166), VOLVO S60 II, S80 II, V40, V60 I, V60 II, V70 II, V70 III 1.4-5.5 01.01-
numery OEM:
NISSAN      39241BU126
NISSAN      39241BU185
NISSAN      39241BU186
NISSAN      4008800QAF
OPEL      13291737
OPEL      1603232
OPEL      1603278
OPEL      4410860
OPEL      93173418
OPEL      93182574
VAUXHALL      93182574
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 32474/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 32474/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.