Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 33630 original imperium

Zestaw osłon, wał napędowy 33630 ORIGINAL IMPERIUM

33630 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33630

Materiał Guma
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Masa [g] 495
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
nr EAN 8033989124247

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33630 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 22/100) (dł.111) (kpl.) pasuje do: AUDI 80 B2, 90 B2, COUPE B2, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW BORA, BORA I, CADDY I 1.3-2.8 08.78-12.13
numery OEM:
AUDI      191498201
AUDI      191498201B
AUDI      191498201C
AUDI      321407283A
SEAT      191498201
SEAT      191498201B
SEAT      191498201C
SEAT      321407283A
SKODA      191498201
SKODA      191498201B
SKODA      191498201C
SKODA      321407283A
VOLKSWAGEN      191498201
VOLKSWAGEN      191498201B
VOLKSWAGEN      191498201C
VOLKSWAGEN      321407283A

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33630 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33630 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.