Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35538 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35538 ORIGINAL IMPERIUM

35538 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35538

Średnica wewnętrzna [mm] 86
Masa [g] 94
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 117
Specyfikacja IMPERGOM bearing
Szerokość [mm] 12
nr EAN 8033989128351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35538 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: VOLVO S40 I, V40, FORD COUGAR, MONDEO I, MONDEO II, SCORPIO I, SCORPIO II, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.6-2.9 01.93-05.06
numery OEM:
FORD      1023332
FORD      1051724
FORD      1078730
FORD      1103725
FORD      4094373
FORD      6735956
FORD      93AB3K099AB
FORD      93BB3K099AB
FORD      97BG3K099AA
FORD      98BG3K099AA
FORD      98BG3K099AB
FORD      98BG3K099AC
FORD      YC153K099AA
VOLVO      30616825
VOLVO      306168253

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35538 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 35538 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).