Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 36600 original imperium

Osłona, wał napędowy 36600 ORIGINAL IMPERIUM

36600 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
38.12 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

36600

Specyfikacja IMPERGOM bearing
Masa [g] 305
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wersja bearing 27,8
Wysokość [mm] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Strona zabudowy z lewej
Średnica 1 [mm] 28
Średnica 2 [mm] 74
nr EAN 8033989135342

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 36600 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 28/74) (dł.88) (kpl.) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, LAGUNA I, LAGUNA II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.2-3.0 11.93-

Osłona, wał napędowy 36600 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Osłona, wał napędowy 36600 producenta ORIGINAL IMPERIUM

RENAULT

7700103943, 7700743521, 7701207566, 7701468573, 7701470566

numery OEM:
RENAULT      7700103943
RENAULT      7700743521
RENAULT      7701207566
RENAULT      7701468573
RENAULT      7701470566

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 36600 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 36600 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.