Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 37460 original imperium

Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 37460 ORIGINAL IMPERIUM

37460 Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

37460

Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 49
Wymagana ilość 2
nr EAN 8033989139029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 37460 ORIGINAL IMPERIUM

Część mocujące sworzeń wahacza przód L/P (płytka blokująca) pasuje do: AUDI A2, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO/HATCHBACK 1.0-1.9D 08.92-05.08
numery OEM:
AUDI      6N0407175
AUDI      6N0407175A
SEAT      6N0407175
SEAT      6N0407175A
SKODA      6N0407175
SKODA      6N0407175A
VOLKSWAGEN      6N0407175
VOLKSWAGEN      6N0407175A

Zastosowanie Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 37460 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.