Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 108 160 topran

Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 108 160 TOPRAN

108 160 Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący TOPRAN
topran 108 160
Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 108 160

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

108 160

producent:

TOPRAN

Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 108 160 TOPRAN

Część mocujące sworzeń wahacza przód L/P (płytka blokująca) pasuje do: AUDI A2, SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, VW FOX, LUPO I, POLO 1.0-2.0 10.94-12.14

Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 108 160 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 108 160 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

6N0407175, 6N0407175A

SEAT

6N0407175, 6N0407175A

AUDI

6N0407175, 6N0407175A

SKODA

6N0407175, 6N0407175A

numery OEM:
AUDI      6N0 407 175
AUDI      6N0 407 175A
SEAT      6N0 407 175
SEAT      6N0 407 175A
SKODA      6N0 407 175
SKODA      6N0 407 175A
VOLKSWAGEN      6N0 407 175
VOLKSWAGEN      6N0 407 175A

Zastosowanie Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 108 160 TOPRAN w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.