Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 30K4026-OYO oyodo

drążek kierowniczy 30K4026-OYO OYODO

30K4026-OYO drążek kierowniczy OYODO
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

30K4026-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K4026-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY
Opis: HONDA ACCORD CF1/CF3/G6 96-> /M18 X 1.5 + M14 X 1.5/
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 53010SDAA01
Numer dostawcy: 30K4026-OYO
Parametry:wewnątrz z prawej oś przednia z lewej Gwint zewnętrzny [mm] : M18X1,5/M14X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drążek kierowniczy 30K4026-OYO OYODO

drążek kierowniczy 30K4026-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE drążek kierowniczy 30K4026-OYO producenta OYODO

HONDA

53010SDAA01

numery OEM:
HONDA      53010-SDA-A01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drążek kierowniczy 30K4026-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.