Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BL570 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BL570 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BL570 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BL570

Grubość [mm] 1,730
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BL570 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,73mm) pasuje do: AUDI 50, 80 B2, SEAT CORDOBA, IBIZA II, TRABANT 1.1, 1.1 TRAMP, 1.1 UNIVERSAL, VW DERBY, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA I 1.0-1.4 05.73-10.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      030103383J
VOLKSWAGEN      030103383K
VOLKSWAGEN      030103383M
VOLKSWAGEN      030103383MI
VOLKSWAGEN      036103383A
VOLKSWAGEN      036103383C
VOLKSWAGEN      036103383F
VOLKSWAGEN      036103383G
VOLKSWAGEN      036103383M
VOLKSWAGEN      036103383N

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BL570 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.