Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » JM5086 payen (federal mogul)

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5086 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JM5086 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JM5086

Materiał Guma
nr EAN 4044197105984

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5086 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: VOLVO S40 I, V40, ARO CARPAT, MITSUBISHI CARISMA, SPACE STAR, NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, PRIMERA, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT CLIO II 1.9D 03.97-
numery OEM:
MITSUBISHI      MW30621277
NISSAN      13270-00QAA
NISSAN      13270-AW300
OPEL      44 02 618
OPEL      4408006
OPEL      91 159 753
RENAULT      77 00 859 651
RENAULT      77 00 874 515
RENAULT      8200060882
SUZUKI      11179-67JG0
VOLVO      30 621 277
VOLVO      30 889 396

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5086 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.