Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 207 017 topran

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 017 TOPRAN

207 017 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

207 017

producent:

TOPRAN

Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 017 TOPRAN

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, PRIMERA, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, ESPACE III, ESPACE IV, GRAND SCENIC III 1.9D/2.0 03.97-
numery OEM:
NISSAN      1327 000 QAA
NISSAN      1327 0AW 300
OPEL      44 02 618
OPEL      44 08 006
RENAULT      7700 874 515
RENAULT      8200 060 882
VAUXHALL      09110618
VAUXHALL      91159753

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 017 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 017 TOPRAN:

2022-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-19
 5/5
Polecam uszczelkę.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Produkt nowy bez zastrzeżeń, okaże się w trakcie eksploatacji.
2019-09-11
 5/5
Zamawiałem 206 513 przez telefon, konsultant dobrze mi dobrał tą część
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.