Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 200 | |
nr EAN | 4028977573477 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.04.0 PIERBURG
ALFA ROMEO | 46444284 | |
ALFA ROMEO | 60810814 | |
ALFA ROMEO | 60812717 | |
AUDI | 037 906 265 P | |
BMW | 11 78 1 401 276 | |
BMW | 11 78 1 464 492 | |
BMW | 11 78 1 742 053 | |
CITROËN | 1628 7R | |
FIAT | 46408190 | |
FIAT | 46422649 | |
FIAT | 46434552 | |
FIAT | 59635160 | |
FORD | 616 9693 | |
FORD | 87AB 9F472 AA | |
LANCIA | 59635160 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 39 17 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 42 17 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 57 17 | |
MERCEDES-BENZ | 000 540 65 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 39 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 40 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 42 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 43 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 57 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 540 65 17 | |
NISSAN | 22690 00QAC | |
NISSAN | 22690 00QAE | |
NISSAN | 226A0-0W001 | |
NISSAN | 226A1-0W002 | |
PEUGEOT | 1628 7R | |
RENAULT | 77 00 103 504 | |
RENAULT | 77 00 274 190 | |
RENAULT | 77 00 875 342 | |
ROVER | MHK10004 | |
SEAT | 037 906 265 J | |
TOYOTA | 89465 20300 | |
VOLVO | 1271998 | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 J | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 2D0 906 265 | |
FERRARI | 46444284 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.04.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020