Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,17724 |
dla numeru OE | 60 812 599 |
Długość przewodu [mm] | 960 |
Długość [mm] | 1070 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001432743 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V24-76-0012 VEMO
ALFA ROMEO | 0000046423987 | |
ALFA ROMEO | 46 417 969 | |
ALFA ROMEO | 46 420 613 | |
ALFA ROMEO | 46 423 987 | |
ALFA ROMEO | 46 424 723 | |
ALFA ROMEO | 46 444 284 | |
ALFA ROMEO | 46 452 598 | |
ALFA ROMEO | 46 519 513 | |
ALFA ROMEO | 46 523 499 | |
ALFA ROMEO | 60 812 599 | |
ALFA ROMEO | 60 812 717 | |
ALFA ROMEO | 60 814 386 | |
ALFA ROMEO | 60812599 | |
ALFA ROMEO | 60812717 | |
ALFA ROMEO | 60814386 | |
ALFA ROMEO | 7 789 741 | |
FIAT | 46 417 969 | |
FIAT | 46 420 613 | |
FIAT | 46 423 987 | |
FIAT | 46 424 723 | |
FIAT | 46 444 284 | |
FIAT | 46 452 598 | |
FIAT | 46 519 513 | |
FIAT | 46 523 499 | |
FIAT | 46417969 | |
FIAT | 46420613 | |
FIAT | 46423987 | |
FIAT | 46424723 | |
FIAT | 46444284 | |
FIAT | 46452598 | |
FIAT | 46519513 | |
FIAT | 46523499 | |
FIAT | 60 812 599 | |
FIAT | 60 812 717 | |
FIAT | 60 814 386 | |
FIAT | 7 789 741 | |
FIAT | 7789741 | |
LANCIA | 46 417 969 | |
LANCIA | 46 420 613 | |
LANCIA | 46 423 987 | |
LANCIA | 46 424 723 | |
LANCIA | 46 444 284 | |
LANCIA | 46 452 598 | |
LANCIA | 46 519 513 | |
LANCIA | 46 523 499 | |
LANCIA | 60 812 599 | |
LANCIA | 60 812 717 | |
LANCIA | 60 814 386 | |
LANCIA | 7 789 741 |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V24-76-0012 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V24-76-0012 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.