Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 450 | |
nr EAN | 4028977704321 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.32.0 PIERBURG
BMW | 11 78 7 506 539 | |
BMW | 11 78 7 506 939 | |
BMW | 11 78 7 512 002 | |
BMW | 11 78 7 512 567 | |
BMW | 11 78 7 512 973 | |
BMW | 11 78 7 836 451 | |
BMW | 7 506 539 | |
BMW | 7 512 002 | |
BMW | 7 512 567 | |
BMW | 7 512 973 | |
BMW | 7 836 451 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.32.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.