| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 600 | 
| nr EAN | 4028977704345 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.34.0 PIERBURG
| BMW | 11 78 7 526 262 | |
| BMW | 11 78 7 539 126 | |
| BMW | 11 78 7 539 136 | |
| BMW | 11 78 7 545 074 | |
| BMW | 11 78 7 545 243 | |
| BMW | 11 78 7 569 968 | |
| BMW | 11 78 7 577 666 | |
| BMW | 11 78 7 614 322 | |
| BMW | 7 526 262 | |
| BMW | 7 539 126 | |
| BMW | 7 545 074 | |
| BMW | 7 545 243 | |
| BMW | 7 569 968 | |
| BMW | 7 577 666 | 
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.34.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.