Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 5 |
Długość przewodu [mm] | 700 |
nr EAN | 4028977704413 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.41.0 PIERBURG
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
0418078, 11780418078, 11787535269, 11787561410, 11787569930, 13627794634, 7561410, 7569930, 7794634
1609345280, 1618HG, 1618T9, 9665414480
022906262AN
226A47142R, 8200230256, 8200351037, 8200616106
11787549860, 7549860
11787561410
1609345280, 1618HG, 1618T9
022906262AN
BMW | 0 418 078 | |
BMW | 11 78 0 418 078 | |
BMW | 11 78 7 535 269 | |
BMW | 11 78 7 561 410 | |
BMW | 11 78 7 569 930 | |
BMW | 13 62 7 794 634 | |
BMW | 7 561 410 | |
BMW | 7 569 930 | |
BMW | 7 794 634 | |
CITROËN | 16 093 452 80 | |
CITROËN | 1618 HG | |
CITROËN | 1618 T9 | |
CITROËN | 9665414480 | |
NISSAN | 226A4-7142R | |
PEUGEOT | 16 093 452 80 | |
PEUGEOT | 1618 HG | |
PEUGEOT | 1618 T9 | |
RENAULT | 22 6A 471 42R | |
RENAULT | 82 00 230 256 | |
RENAULT | 82 00 351 037 | |
RENAULT | 82 00 616 106 | |
SKODA | 022 906 262 AN | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AN | |
ROLLS-ROYCE | 11 78 7 561 410 | |
MINI | 11 78 7 549 860 | |
MINI | 7 549 860 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.41.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.