| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 630 | 
| nr EAN | 4028977705472 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.51.0 PIERBURG
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
46481458, 46521170, 46750249, 46774531
46481458, 46521170, 46750249, 46774531
| ALFA ROMEO | 46481458 | |
| ALFA ROMEO | 46521170 | |
| ALFA ROMEO | 46750249 | |
| ALFA ROMEO | 46774531 | |
| FIAT | 46481458 | |
| FIAT | 46521170 | |
| FIAT | 46750249 | |
| FIAT | 46774531 | |
| LANCIA | 46481458 | |
| LANCIA | 46521170 | |
| LANCIA | 46750249 | |
| LANCIA | 46774531 | 
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.51.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.