| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| nr EAN | 4028977705953 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.99.0 PIERBURG
| BMW | 11 78 7 537 984 | |
| BMW | 11 78 7 537 993 | |
| CHRYSLER | 5149012 AA | |
| CITROËN | 1618 AV | |
| CITROËN | 1618 KN | |
| CITROËN | 1618 NE | |
| CITROËN | 9681852780 | |
| CITROËN | 9687161080 | |
| DODGE | 5149012 AA | |
| FIAT | 55182912 | |
| FIAT | 55189996 | |
| FORD | 1701766 | |
| FORD | BG91-9D375-AA | |
| IVECO | 504135503 | |
| MERCEDES-BENZ | A 003 542 69 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A 004 542 69 18 | |
| MITSUBISHI | 1588A001 | |
| NISSAN | 22690-00Q0L | |
| OPEL | 12620176 | |
| OPEL | 55189996 | |
| OPEL | 5855396 | |
| OPEL | 8 55 506 | |
| OPEL | 93179226 | |
| PEUGEOT | 1618 AV | |
| PEUGEOT | 1618 KN | |
| PEUGEOT | 1618 NE | |
| RENAULT | 22 6A 424 55R | |
| RENAULT | 22 6A 490 71R | |
| RENAULT | 82 01 028 297 | |
| SAAB | 12620176 | |
| SAAB | 55189996 | |
| SAAB | 93179226 | |
| VAUXHALL | 8 55 506 | |
| VAUXHALL | 93179226 | |
| VOLVO | 1588A00 | |
| HYUNDAI | 39350 4A410 | |
| HYUNDAI | 39350-2A420 | |
| KIA | 39350 4A410 | |
| KIA | 39350-2A420 | |
| BUICK | 12 620 176 | |
| JEEP | 5149012 AA | |
| SMART | A 003 542 69 18 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.99.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.