Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 605 | |
nr EAN | 4028977709616 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05270.84.0 PIERBURG
AUDI | 030 906 265 G | |
AUDI | 037 906 265 E | |
AUDI | 037 906 265 F | |
AUDI | 037 906 265 G | |
SEAT | 030 906 265 G | |
SEAT | 037 906 265 E | |
SEAT | 037 906 265 F | |
SEAT | 037 906 265 G | |
SKODA | 030 906 265 G | |
SKODA | 037 906 265 E | |
SKODA | 037 906 265 F | |
SKODA | 037 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 G |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05270.84.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.