Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 1140 | |
nr EAN | 4028977709647 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05270.87.0 PIERBURG
VOLKSWAGEN | 071 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BN | |
SKODA | 071 906 265 | |
SKODA | 030 906 265 BN | |
SKODA | 021 906 265 AG | |
SEAT | 071 906 265 | |
SEAT | 030 906 265 BN | |
SEAT | 021 906 265 AG | |
AUDI | 071 906 265 | |
AUDI | 030 906 265 BN | |
AUDI | 021 906 265 AG |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05270.87.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.