Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
nr EAN | 4028977709951 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.18.0 PIERBURG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
06A906262BS, 06E906265Q
06A906262BS, 06E906265Q
03C906262M, 06A906262BS, 06E906265Q
06A906262BS, 06E906265Q
AUDI | 03C 906 262 M | |
AUDI | 06A 906 262 BS | |
AUDI | 06E 906 265 Q | |
SEAT | 06A 906 262 BS | |
SEAT | 06E 906 265 Q | |
SKODA | 06A 906 262 BS | |
SKODA | 06E 906 265 Q | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BS | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 265 Q |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.18.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.