Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 5 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
nr EAN | 4028977710018 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.24.0 PIERBURG
AUDI | 021 906 262 B | |
AUDI | 06A 906 262 AN | |
AUDI | 06A 906 262 BC | |
AUDI | 06A 906 262 BH | |
AUDI | 077 906 265 AB | |
AUDI | 077 906 265 AC | |
AUDI | 07V 906 262 E | |
AUDI | 1K0 998 262 D | |
SEAT | 021 906 262 B | |
SEAT | 022 906 262 H | |
SEAT | 022 906 262 J | |
SEAT | 06A 906 262 AN | |
SEAT | 06A 906 262 BC | |
SEAT | 077 906 262 A | |
SEAT | 077 906 265 AC | |
SEAT | 07V 906 262 E | |
SEAT | 1K0 998 262 D | |
SKODA | 06A 906 262 AN | |
SKODA | 06A 906 262 BC | |
SKODA | 077 906 265 AC | |
SKODA | 07V 906 262 E | |
SKODA | 1K0 998 262 D | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AF | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AN | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BC | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BH | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 DK | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 07V 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 D | |
BENTLEY | 07C 906 262 AS | |
BENTLEY | 07C 906 262 AT | |
BENTLEY | 07C 906 262 R | |
BENTLEY | 1K0 998 262 D |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.24.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.