| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 1500 |
| nr EAN | 4028977710032 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.26.0 PIERBURG
| AUDI | 022 906 262 H | |
| AUDI | 022 906 262 J | |
| AUDI | 022 906 262 R | |
| AUDI | 022 906 265 | |
| AUDI | 077 906 262 A | |
| AUDI | 077 906 265 AB | |
| AUDI | 079 906 262 F | |
| AUDI | 1K0 998 262 D | |
| SEAT | 022 906 262 H | |
| SEAT | 022 906 262 J | |
| SEAT | 022 906 262 R | |
| SEAT | 022 906 265 | |
| SEAT | 077 906 262 A | |
| SEAT | 077 906 265 AB | |
| SEAT | 079 906 262 F | |
| SEAT | 1K0 998 262 D | |
| SKODA | 022 906 262 H | |
| SKODA | 022 906 262 J | |
| SKODA | 022 906 262 R | |
| SKODA | 022 906 265 | |
| SKODA | 077 906 262 A | |
| SKODA | 077 906 265 AB | |
| SKODA | 079 906 262 F | |
| SKODA | 1K0 998 262 D | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262 H | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262 J | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262 R | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 265 AB | |
| VOLKSWAGEN | 079 906 262 F | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 D |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.26.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.