Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 5 | |
Długość przewodu [mm] | 475 | |
nr EAN | 4028977710049 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.27.0 PIERBURG
AUDI | 022 906 262 CD | |
AUDI | 07L 906 262 L | |
AUDI | 07L 906 262 N | |
AUDI | 07L 906 262 S | |
SEAT | 022 906 262 CD | |
SEAT | 07L 906 262 L | |
SEAT | 07L 906 262 N | |
SEAT | 07L 906 262 S | |
SKODA | 022 906 262 CD | |
SKODA | 07L 906 262 L | |
SKODA | 07L 906 262 N | |
SKODA | 07L 906 262 S | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 CD | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 262 L | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 262 S |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.27.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.