Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 5 |
Długość przewodu [mm] | 900 |
nr EAN | 4028977710063 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.05271.29.0 PIERBURG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
06A906262CG, 06A906262DE, 06F906262, 06F906262AJ, 06F906262H, 1K0998262N
06A906262CG, 06A906262DE, 06F906262, 06F906262AJ, 06F906262H, 1K0998262N
06A906262CG, 06A906262DE, 06F906262, 06F906262AJ, 06F906262H, 1K0998262N
06A906262CG, 06A906262DE, 06F906262, 06F906262AJ, 06F906262H, 1K0998262N
AUDI | 06A 906 262 CG | |
AUDI | 06A 906 262 DE | |
AUDI | 06F 906 262 | |
AUDI | 06F 906 262 AJ | |
AUDI | 06F 906 262 H | |
AUDI | 1K0 998 262 N | |
SEAT | 06A 906 262 CG | |
SEAT | 06A 906 262 DE | |
SEAT | 06F 906 262 | |
SEAT | 06F 906 262 AJ | |
SEAT | 06F 906 262 H | |
SEAT | 1K0 998 262 N | |
SKODA | 06A 906 262 CG | |
SKODA | 06A 906 262 DE | |
SKODA | 06F 906 262 | |
SKODA | 06F 906 262 AJ | |
SKODA | 06F 906 262 H | |
SKODA | 1K0 998 262 N | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CG | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 DE | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 AJ | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 N |
Zastosowanie Sonda lambda 7.05271.29.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.