Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.21651.70.0 pierburg

Pompa paliwa 7.21651.70.0 PIERBURG

7.21651.70.0 Pompa paliwa PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21651.70.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 43
Długość całkowita [mm] 154,3
Natężenie prądu do [A] 16
Ilość połączeń 1
Ciśnienie [bar] 6,5
Ciśnienie [psi] 94,3
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977481857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21651.70.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3, FERRARI 412 I 1.8-4.9 03.77-12.91
numery OEM:
VOLKSWAGEN      100 906 001
VOLKSWAGEN      100 906 091
VOLKSWAGEN      443 906 087 BB
VOLKSWAGEN      443 906 087 BC
VOLKSWAGEN      443 906 087 BE
VOLKSWAGEN      443 906 091
VOLKSWAGEN      443 906 091 A
VOLKSWAGEN      443 906 091 E
VOLKSWAGEN      447 906 091
VOLKSWAGEN      447 906 091 A
VOLKSWAGEN      447 906 091 B
VOLKSWAGEN      447 906 091 C
VOLKSWAGEN      447 906 091 D
VOLKSWAGEN      447 906 091 J
zamienniki:
52-0060
brak
KAGER
4.05295.24.0
brak
PIERBURG
4.05295.25.0
brak
PIERBURG
4.05295.28.0
brak
PIERBURG
7.21651.10.0
brak
PIERBURG
7.21651.60.0
brak
PIERBURG
0 580 254 014
brak
BOSCH
0 580 254 016
brak
BOSCH
0 580 254 025
brak
BOSCH
0 580 254 026
brak
BOSCH
0 580 254 034
brak
BOSCH
0 580 254 038
brak
BOSCH
0 580 254 042
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21651.70.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21651.70.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.