Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7006055 sasic

Przekładnia kierownicza 7006055 SASIC

7006055 Przekładnia kierownicza SASIC
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7006055

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
dla numeru OE 7772652
nr EAN 3660872317551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7006055 SASIC

Koszt kaucji: 313.33 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; FIAT COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.5D 07.87-01.01
numery OEM:
ALFA ROMEO      60590893
ALFA ROMEO      60591936
FIAT      60591936
FIAT      7665182
LANCIA      60591936
LANCIA      7772652
zamienniki:

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7006055 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7006055 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.