Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, QH Lip 178274 QUINTON
TOYOTA | 48510 12340 | |
TOYOTA | 48510 12390 | |
TOYOTA | 48510 12400 | |
TOYOTA | 48510 12440 | |
TOYOTA | 48510 12470 | |
TOYOTA | 48510 12471 | |
TOYOTA | 48510 20162 | |
TOYOTA | 48510 20260 | |
TOYOTA | 48510 20261 | |
TOYOTA | 48510 20262 | |
TOYOTA | 48510 20270 | |
TOYOTA | 48510 20271 | |
TOYOTA | 48510 20272 | |
TOYOTA | 48510 20451 | |
TOYOTA | 48510 20471 | |
TOYOTA | 48510 32080 | |
TOYOTA | 48510 32081 | |
TOYOTA | 48510 32082 | |
TOYOTA | 48510 32090 | |
TOYOTA | 48510 32091 | |
TOYOTA | 48510 32121 | |
TOYOTA | 48510 32131 | |
TOYOTA | 48510 32140 | |
TOYOTA | 48511 20150 | |
TOYOTA | 48511 20220 | |
TOYOTA | 48511 20240 | |
TOYOTA | 48511 32030 | |
TOYOTA | 48511 32070 | |
TOYOTA | 48520 12210 | |
TOYOTA | 48520 12270 | |
TOYOTA | 48520 12310 | |
TOYOTA | 48520 12340 | |
TOYOTA | 48520 12341 | |
TOYOTA | 48520 20162 | |
TOYOTA | 48520 20171 | |
TOYOTA | 48520 20250 | |
TOYOTA | 48520 20251 | |
TOYOTA | 48520 20252 | |
TOYOTA | 48520 20260 | |
TOYOTA | 48520 20261 | |
TOYOTA | 48520 20262 | |
TOYOTA | 48520 20290 | |
TOYOTA | 48520 20451 | |
TOYOTA | 48520 20471 | |
TOYOTA | 48520 32080 | |
TOYOTA | 48520 32081 | |
TOYOTA | 48520 32082 | |
TOYOTA | 48520 32090 | |
TOYOTA | 48520 32121 | |
TOYOTA | 48520 32131 | |
TOYOTA | 48520 32140 |
Zastosowanie Amortyzator, QH Lip 178274 QUINTON w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.