Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, QH Lip 178895 QUINTON
SAAB | 12 756 495 | |
SAAB | 12 756 499 | |
SAAB | 12 756 501 | |
SAAB | 12 756 503 | |
SAAB | 12 756 505 | |
SAAB | 12 756 507 | |
SAAB | 12 756 509 | |
SAAB | 12 756 511 | |
SAAB | 12 756 513 | |
SAAB | 12 758 760 | |
SAAB | 12 758 764 | |
SAAB | 12 762 863 | |
SAAB | 12 762 867 | |
SAAB | 12 762 869 | |
SAAB | 12 762 871 | |
SAAB | 12 766 007 | |
SAAB | 12 776 172 | |
SAAB | 12 776 174 | |
SAAB | 12 776 176 | |
SAAB | 12 776 178 | |
SAAB | 12 776 180 | |
SAAB | 12 776 182 | |
SAAB | 12 776 184 | |
SAAB | 12 776 186 | |
SAAB | 12 776 188 | |
SAAB | 12 786 052 | |
SAAB | 12 786 054 | |
SAAB | 12 786 056 | |
SAAB | 12 786 390 | |
SAAB | 12 794 613 | |
SAAB | 12 794 615 | |
SAAB | 12 797 612 | |
SAAB | 12 797 614 | |
SAAB | 12 803 099 | |
SAAB | 12 803 103 | |
SAAB | 12 805 895 | |
SAAB | 12 805 899 | |
SAAB | 12 805 901 | |
SAAB | 93 190 585 | |
SAAB | 93 190 592 | |
SAAB | 93 190 597 | |
SAAB | 93 190 606 | |
SAAB | 93 190 612 | |
SAAB | 93 190 622 | |
SAAB | 93 190 626 | |
SAAB | 93 190 630 |
Zastosowanie Amortyzator, QH Lip 178895 QUINTON w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.