Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC2221 quinton

Cięgno, hamulec postojowy BC2221 QUINTON

BC2221 Cięgno, hamulec postojowy QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BC2221

producent:

QUINTON

Długość [mm]:2128

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgno, hamulec postojowy BC2221 QUINTON

numery OEM:
OPEL      522 588
OPEL      522 596
OPEL      522 602
OPEL      522 620
OPEL      522588
OPEL      522596
OPEL      522602
OPEL      522620
OPEL      90 369 713
OPEL      90 375 406
OPEL      90 421 704
OPEL      90 495 223
OPEL      90369713
OPEL      90375406
OPEL      90421704
OPEL      90495223
VAUXHALL      522620
VAUXHALL      90 369 713
VAUXHALL      90 375 406
VAUXHALL      90 421 704
VAUXHALL      90 495 223
VAUXHALL      90369713
VAUXHALL      90375406
VAUXHALL      90421704
VAUXHALL      90495223

Zastosowanie Cięgno, hamulec postojowy BC2221 QUINTON w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.