Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2100 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2100 TRW

GCH2100 Cięgło, hamulec postojowy TRW
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2100

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość [mm] 2080
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937255443

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2100 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (2080mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: OPEL VECTRA A 1.4-1.8 04.88-11.95
numery OEM:
OPEL      5 22 583
OPEL      5 22 588
OPEL      5 22 596
OPEL      5 22 602
OPEL      90278765
OPEL      90344447
OPEL      90369713
OPEL      90375406
OPEL      90421704
VAUXHALL      90344447
VAUXHALL      90375406
VAUXHALL      90421704

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2100 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2100 TRW:

2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.