Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TDI quattro (2016.10-???) 190km » BC4015 quinton
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tdi Quattro (2016.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgno, hamulec postojowy BC4015 QUINTON

BC4015 Cięgno, hamulec postojowy QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BC4015

producent:

QUINTON

Długość 1/Długość 2 [mm]:1774/1577
Długość 1/Długość 2 [mm]:1749/1551

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgno, hamulec postojowy BC4015 QUINTON

numery OEM:
OPEL      13 157 064
OPEL      13 237 275
OPEL      5 22 028
OPEL      5 22 036
OPEL      5 22 053
OPEL      5 22 067
VAUXHALL      13 157 064
VAUXHALL      13 237 275
VAUXHALL      13 321 653
VAUXHALL      13 340 391

Zastosowanie Cięgno, hamulec postojowy BC4015 QUINTON w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.