Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH1078 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH1078 QUINTON

BFH1078 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON
 

    Ocena:
numer części:

BFH1078

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:200
Długość [mm]:180
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:10
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 2 [mm]:10

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH1078 QUINTON

numery OEM:
SEAT      171611775
VOLKSWAGEN      171611775
VOLKSWAGEN      433611775A
VOLKSWAGEN      481611776
VOLKSWAGEN      821611776
AUDI      171611775
AUDI      433611775A
AUDI      821611776
AUDI      171 611 775
AUDI      433 611 775A
AUDI      821 611 776
SEAT      171 611 775
VOLKSWAGEN      171 611 775
VOLKSWAGEN      433 611 775A
VOLKSWAGEN      481 611 776
VOLKSWAGEN      821 611 776

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH1078 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.