Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46127 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46127 LPR

6T46127 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
17.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6T46127

numer części:

6T46127

producent:

LPR

Długość [mm] 180
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
nr EAN 8032532077320

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46127 LPR

numery OEM:
AUDI      171611775
AUDI      171611775A
AUDI      175611775
AUDI      321611775A
AUDI      481611776
AUDI      821611776
SEAT      171611775
SEAT      171611775A
SEAT      175611775
SEAT      321611775A
SEAT      481611776
SKODA      321611775A
VOLKSWAGEN      171611775
VOLKSWAGEN      171611775A
VOLKSWAGEN      175611775
VOLKSWAGEN      321611775A
VOLKSWAGEN      481611776
VOLKSWAGEN      7D0611775C
VOLKSWAGEN      821611776

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46127 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.