Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, TJ Filters QFL0195 QUINTON
CITROËN | MLS000144A | |
CITROËN | MLSOOO144A | |
DAF | 224788 | |
FIAT | 5951891 | |
FIAT | 7032389 | |
FORD | 1 137 342 | |
FORD | 1 498 018 | |
FORD | 1 641 158 | |
FORD | 5 005 097 | |
FORD | 5 005 805 | |
FORD | 5 006 946 | |
FORD | 5 012 035 | |
FORD | 5 012 040 | |
FORD | 5 013 146 | |
FORD | 5 024 424 | |
FORD | 5 029 761 | |
FORD | 6 063 340 | |
FORD | A780X6714JA | |
FORD | A800X6714CA | |
FORD | V86HF6714AA | |
LADA | 21051012005 | |
LADA | 2105101200501 | |
LADA | 2108101200507 | |
PEUGEOT | 1109.A0 | |
PEUGEOT | 1109.AO | |
RENAULT | 0008547327 | |
RENAULT | 0008548979 | |
RENAULT | 0008558238 | |
RENAULT | 0008558910 | |
RENAULT | 0024560060 | |
RENAULT | 0085558910 | |
RENAULT | 0854897999 | |
RENAULT | 0855823800 | |
RENAULT | 24560060 | |
RENAULT | 5000100351 | |
RENAULT | 5000789225 | |
RENAULT | 5001846323 | |
RENAULT | 7700 538 153 | |
RENAULT | 7700 542 086 | |
RENAULT | 7700 542 286 | |
RENAULT | 7700 545 868 | |
RENAULT | 7700 553 733 | |
RENAULT | 7700 634 818 | |
RENAULT | 7700 638 670 | |
RENAULT | 7700 646 761 | |
RENAULT | 7700 651 432 | |
RENAULT | 7700 673 219 | |
RENAULT | 7701 029 278 | |
RENAULT | 7701 031 111 | |
RENAULT | 7701 348 023 | |
RENAULT | 7701 348 028 | |
RENAULT | 7701 348 107 | |
RENAULT | 7701 348 110 | |
RENAULT | 7701 415 049 | |
RENAULT | 7701 638 670 | |
RENAULT | 8547327 | |
RENAULT | 8548979 | |
RENAULT | 854897999 | |
RENAULT | 85558910 | |
RENAULT | 8558238 | |
RENAULT | 855823800 | |
RENAULT | 8558910 | |
VAUXHALL | 5579164 | |
VAUXHALL | 650383 | |
VAUXHALL | 7984225 | |
VAUXHALL | 7984366 | |
VAUXHALL | 93156351 | |
VAUXHALL | 93156953 | |
VAUXHALL | VOF97 | |
VOLVO | 224788 | |
VOLVO | 70224788 | |
VOLVO | 7897321 | |
VOLVO | 897321 | |
AC | SEF | |
AC | SH | |
AC | SR | |
AC | X18 | |
AC | X97 | |
LOTUS | 46E6054 | |
JEEP | 7701031111 | |
LDV | 224788 |
Zastosowanie Filtr oleju, TJ Filters QFL0195 QUINTON w samochodach:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020