Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » QFP804 quinton

Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" QFP804 QUINTON

QFP804 Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

QFP804

producent:

QUINTON

Tryb pracy:elektryczny

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" QFP804 QUINTON

numery OEM:
FORD      1 110 332
SEAT      6X0 919 050
SEAT      7M3 919 050
SEAT      7M3 919 050A
SKODA      6X0 919 050
SKODA      7M3 919 050
SKODA      7M3 919 050A
VOLKSWAGEN      6X0 919 050
VOLKSWAGEN      7M3 919 050
VOLKSWAGEN      7M3 919 050A
zamienniki:
52-0050
KAGER
52-0050
KAGER
FDB780
brak
LUCAS ELECTRICAL
220-212-003-001
brak
VDO
220-212-005-001
brak
VDO

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" QFP804 QUINTON w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.