Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » QR3583S quinton

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3583S QUINTON

QR3583S Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QUINTON
 

    Ocena:
numer części:

QR3583S

producent:

QUINTON

artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z materiałem mocującym

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3583S QUINTON


QUINTON to jeden z najbardziej znanych dostawców końcówek drążka QR3583S dla producentów samochodów oraz rynek niezależny. Wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze QR3583S producenta QUINTON posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów. Cechą części samochodowych firmy QUINTON jest bardzo duża jakość wykonania, odporność na przeciążenia i trwałość.
Montaż końcówek drążka QUINTON QR3583S nie powinien nastręczyć żadnych problemów doświadczonemu mechanikowi samochodowemu posiadającemu odpowiednie narzędzia do montażu.
Końcówka drążka QR3583S ma zastosowanie do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E kabriolet (A207) od 2010.01 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki MERCEDES-BENZ jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tego podzespołu pojazdu. Końcówka drążka QR3583S ma dobrą stosunek jakości i ceny. Zakup tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 330 2303

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Premium Kit+ QR3583S QUINTON w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.