Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L23120 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 MONROE

L23120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L23120
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120
L23120
monroe L23120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 monroe
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L23120

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,720
Gwint wewnętrzny [mm] 14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 32
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 7,5
nr EAN 5412096401558

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 1.8-6.3 03.02-12.10

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 producenta MONROE

MERCEDES-BENZ

2113302303, 2113302503, 2113302703

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 330 23 03
MERCEDES-BENZ      211 330 25 03
MERCEDES-BENZ      211 330 27 03

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23120 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.