Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » QSRPA117 quinton

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA117 QUINTON

QSRPA117 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

QSRPA117

producent:

QUINTON

Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA117 QUINTON

numery OEM:
FORD      1 151 059
FORD      1 253 233
FORD      1 358 497
FORD      1 371 089
FORD      1M51 3A696 CB
FORD      1M51 3A696 CC
FORD      3 043 681
FORD      3 043 682
FORD      4 089 493
FORD      4 557 337
FORD      RM1M5J 3A674 CB
FORD      XS4C 3A696 HB
FORD      XS4C 3A696 HC

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA117 QUINTON w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.